Ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πρασίνων σε σχετική ερώτησή του τονίζει ότι η κατασκευή του αρχικού δικτύου του τραμ έγινε την περίοδο 2002-2004 με συγχρηματοδότηση από το Γ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης.
Το έργο που χρηματοδοτήθηκε περιελάμβανε εγκατάσταση ειδικού συστήματος αυτόματης προτεραιότητας στις διασταυρώσεις, μέσω ασύρματης επικοινωνίας με τους φωτεινούς σηματοδότες που ρυθμίζουν την κυκλοφορία, γνωστό και ως «πράσινο κύμα».
Ωστόσο, αν και το τραμ ξεκίνησε τη λειτουργία του κανονικά το καλοκαίρι του 2004, το σύστημα απόδοσης προτεραιότητας δεν ετέθη ποτέ σε λειτουργία, αν και υποτίθεται ότι εγκαταστάθηκε κανονικά.
Οπως τονίζει ο κ.Τρεμόπουλος, σαν αποτέλεσμα επιμηκύνεται αδικαιολόγητα ο χρόνος κάθε διαδρομής και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού παραμένει ανεπαρκής, με προφανείς αρνητικές συνέπειες στην δημοφιλία του μέσου.
Ετσι, ρωτά την Κομισιόν εάν είναι ενήμερη για την κατάσταση του έργου που συγχρηματοδότησε και αν η μη ενεργοποίηση του πράσινου κύματος συμβαδίζει με τις υποχρεώσεις που ανέλαβε η Ελλάδα όταν εισέπραξε τα σχετικά κονδύλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου