Μέσα στο γενικότερο κλίμα των ιδιωτικοποιήσεων δημοσίων εταιρειών (κερδοφόρες και μή) που προστάζει η εποχή της παγκοσμιοποίησης εντάσσεται και η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά καθώς και αλλων ελληνικών λιμανιών(Θεσσαλονίκη).
Το ερώτημα που τίθεται συνεχώς απο τους Έλληνες πολίτες είναι αν αυτές οι δημόσιες υπηρεσίες πωλούνται στη σωστή τιμή ή το ελληνικό δημόσιο βγαίνει μονίμως ζημιωμένο απο ενέργειες τετοιου είδους;
Πλήγμα η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ-ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Στο διαγωνισμό που έγινε ενδιαφέρον έντονο ενδιαφέρον έδειξαν κάποιες κινέζικες και ελβετικές εταιρείες.
Σκοπός των κινέζων επενδυτών ήταν,είναι και θα είναι η διακίνηση των κινέζικων εμπορευμάτων διαμέσου
του Πειραιά στην Ευρώπη με το μικρότερο δυνατόν κόστος.Τελικά η κυβέρνηση παραχώρησε τους εμπορικούς
σταθμκούς των δύο μεγαλύτερων λιμανιών της χώρας (Πειραιάς, Θεσ/νίκη) σε δύο κινεζικές εταιρείες -του
Πειραιά στην κρατική Cosco και της Θεσ/νίκης στην ιδιωτική Hutchison (δεν έχει οριστικοποιηθεί).Οι εξελίξεις
αυτές όπως ήταν αναμενόμενο έχουν προκαλέσει θύελα αντιδράσεων απο τους λιμενεργάτες για την προάσπιση
των εργατικών τους δικαιωμάτων, καθώς και των κρατικών μας συμφερόντων!!!
ΡΑΔΑΜΑΝΘΥΣ
Ο «μποναμάς» της απόλυσης-ΤΟ ΒΗΜΑ
Θορυβημένοι οι Κινέζοι από τις αντιδράσεις για τον ΟΛΠ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Διά ροπάλου τα λιμάνια στις πολυεθνικές-ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κινεζοελβετική «ναυμαχία»-ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008
ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου