Τρίτη, 31 Μαρτίου 2009

Ο.Σ.Ε.



Η αμαρτωλή ιστορία των σκανδάλων και της κατασπατάλησης Δημοσίου χρήματος απο τους υθίνοντες του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος.





Μετά το σιδηροδρομικό ατύχημα στον Μπράλο που αποκάλυψε ότι εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε περισσότερα βαγόνια απ΄ όσα άντεχε, πραγματοποιώντας λαθραίες μεταφορές, ο υπουργός Μεταφορών, Κωστής Χατζηδάκης, αποκάλυψε ότι κυκλώματα παραποιούσαν συμβάσεις παραχώρησης άχρηστου υλικού (σκραπ) του Οργανισμού σε τρίτους.

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη κάποιοι άλλαζαν τις πρώτες σελίδες της σύμβασης, ενώ η τελευταία σελίδα που είχε και την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου παρέμενε η ίδια. Με αυτόν τον τρόπο οι ιδιώτες που έκαναν τη σύμβαση για την αποκομιδή του σκραπ απ' τον ΟΣΕ να κερδίζουν περισσότερα απ΄αυτά που έπρεπε και φυσικά ο Οργανισμός να ζημιώνεται.


Εργο αξίας περίπου 1.000.000 ευρώ , που έγινε στον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης για να στεγαστούν οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, γκρεμίστηκε για να κατασκευαστεί εμπορικό κέντρο!

Παραδόξως, ενώ το έργο είχε ολοκληρωθεί και παραλήφθηκε προσωρινά στις 3 Νοεμβρίου 2005, τελικά κατεδαφίστηκε! Αντί να ξεκινήσει η διαδικασία μετεγκατάστασης όλων των διοικητικών υπηρεσιών στα ολοκαίνουργια γραφεία του σταθμού, τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο μετατροπής τους σε εμπορικό κέντρο.



Και η ιστορία συνεχίζεται!!!!

ΠΗΓΗ:INDYMEDIA

Στη δίνη σκανδάλων ο ΟΣΕ-ΣΚΑΙ

ΟΣΕ: Nέο σκάνδαλο με ζημιά 1,3 εκατ.-ΗΜΕΡΗΣΙΑ

ΡΑΔΑΜΑΝΘΥΣ


4 σχόλια:

kostas10 είπε...

Ο αδελφός Φώλιας

Πώς γίνεται όμως, πριν ακόμη ολοκληρωθούν οι εργασίες διαμόρφωσης των χώρων για τη λειτουργία του εμπορικού κέντρου, να ιδρύεται στις 20 Νοεμβρίου 2008 ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Σταθμός Εστίασης», με έδρα μέσα το σιδηροδρομικό σταθμό, με πρόεδρο τον Αχιλλέα Φώλια, αδελφό του πρώην υπουργού Ανάπτυξης; Είναι μία από αυτές που θα υπενοικιάσουν τα νέα εστιατόρια.

Ο πρόεδρος της ΓΑΙΟΣΕ, Παύλος Χειμωνιάδης, επιμένει πως «όλα έγιναν απολύτως νόμιμα». Απαντώντας «γιατί» δεν χρησιμοποιήθηκε ο χώρος γραφείων που είχε κατασκευαστεί, τονίζει πως «δεν αφορά τη ΓΑΙΟΣΕ, αλλά απόφαση της διοίκησης του ΟΣΕ. Εμάς απλώς μας έδωσαν ένα χώρο και μας είπαν να τον αξιοποιήσουμε».

kostas10 είπε...

Η «μετεγκατάσταση υπηρεσιών διοίκησης» του ΟΣΕ μέσα στον σιδηροδρομικό σταθμό αποφασίστηκε το 2003, για να γλιτώσει ο οργανισμός από τα ενοίκια που καταβάλλει σε ιδιοκτήτες κτιρίων, ώστε να στεγάσει τα γραφεία του.

Παραδόξως, ενώ το έργο είχε ολοκληρωθεί και παραλήφθηκε προσωρινά στις 3 Νοεμβρίου 2005, τελικά κατεδαφίστηκε! Αντί να ξεκινήσει η διαδικασία μετεγκατάστασης όλων των διοικητικών υπηρεσιών στα ολοκαίνουργια γραφεία του σταθμού, τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο μετατροπής τους σε εμπορικό κέντρο.

Τη σκυτάλη πήρε η ΓΑΙΟΣΕ. Η θυγατρική του ΟΣΕ ιδρύθηκε με σκοπό την κερδοφόρα εκμετάλλευση των ακινήτων του, προσέφερε τον χώρο για 17,5 χιλιάδες ευρώ τον μήνα σε ιδιωτική εταιρεία, μαζί με το δικαίωμα να υπενοικιάζει ελεύθερα τα καταστήματα που φτιάχνει. Προηγήθηκαν για τη μίσθωση του συγκεκριμένου χώρου 1.200 τετραγωνικών μέτρων δύο διαγωνισμοί (11/9/2006 και 12/2/2007), που κηρύχθηκαν άγονοι.

Στη συνέχεια έγιναν απευθείας συνομιλίες με τέσσερις ενδιαφερομένους, που εμφανίστηκαν μετά τους διαγωνισμούς, ώσπου υπογράφτηκε σύμβαση εκμίσθωσης-διαχείρισης ανάμεσα στη ΓΑΙΟΣΕ και την εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΣΠΟΤ-Εκμετάλλευση Ακινήτων», που εκμεταλλεύεται ακίνητα με σκοπό το κέρδος.

Το συμφωνητικό αναφέρει ξεκάθαρα ότι «η μισθώτρια εταιρεία μπορεί ελεύθερα και απεριόριστα κατά την κρίση της να υπεκμισθώνει όλο το μίσθιο ή μέρος του». Ακόμη, «να επιτρέπει την παραπέρα υπεκμίσθωση του χώρου από υπομισθωτές σε τρίτους», «...χωρίς να απαιτείται η συναίνεση της εκμισθώτριας», δηλαδή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη ΟΣΕ και ΓΑΙΟΣΕ.

kostas10 είπε...

Όργιο εκποίησης του δημόσιου πλούτου στον ΟΣΕ
Ημ. Δημοσίευσης : 02/09/2009 16:07
2/9/2009
ΧΡΥΣΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΩΤΗΣ, ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ , Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, Βουλευτής, Βουλή, Ερώτηση, Μεταφορές

Έργο αξίας περίπου 1.000.000 ευρώ, που κατασκευάσθηκε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης για να στεγαστούν οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, γκρεμίστηκε για να κατασκευαστεί εμπορικό κέντρο.



ΕΡΩΤΗΣΗ

ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χατζηδάκη


Έργο αξίας περίπου 1.000.000 ευρώ, που κατασκευάσθηκε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης για να στεγαστούν οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, γκρεμίστηκε για να κατασκευαστεί εμπορικό κέντρο Η «μετεγκατάσταση υπηρεσιών διοίκησης» του ΟΣΕ μέσα στον σιδηροδρομικό σταθμό αποφασίστηκε το 2003, για να γλιτώσει ο οργανισμός από τα ενοίκια που καταβάλλει σε ιδιοκτήτες κτιρίων, ώστε να στεγάσει τα γραφεία του.

Παραδόξως, ενώ το έργο είχε ολοκληρωθεί και παραλήφθηκε προσωρινά στις 3 Νοεμβρίου 2005, τελικά κατεδαφίστηκε! Αντί να ξεκινήσει η διαδικασία μετεγκατάστασης όλων των διοικητικών υπηρεσιών στα ολοκαίνουρια γραφεία του Σταθμού, τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο μετατροπής τους σε εμπορικό κέντρο. Και τις σχετικές διαδικασίες ανέλαβε η ΓΑΙΟΣΕ, δηλαδή η θυγατρική εταιρία του ΟΣΕ που ιδρύθηκε με σκοπό την κερδοφόρα εκμετάλλευση των ακινήτων του.

Έτσι λοιπόν, η ΓΑΙΟΣΕ, προσέφερε τον χώρο για 17,5 χιλιάδες ευρώ τον μήνα σε ιδιωτική εταιρεία, μαζί με το δικαίωμα να υπενοικιάζει ελεύθερα τα καταστήματα που θα κατασκεύαζε. Προηγήθηκαν για τη μίσθωση του συγκεκριμένου χώρου συνολικού εμβαδού 1.200 τετραγωνικών μέτρων δύο διαγωνισμοί (στις 11/9/2006 και στις 12/2/2007), που κηρύχθηκαν άγονοι. Στη συνέχεια έγιναν απευθείας διαπραγματεύσεις με τέσσερις ενδιαφερομένους, οι οποίοι εμφανίστηκαν μετά την κήρυξη των διαγωνισμών ως άγονων, ώσπου υπογράφηκε σύμβαση εκμίσθωσης-διαχείρισης ανάμεσα στη ΓΑΙΟΣΕ και την εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΣΠΟΤ- Εκμετάλλευση Ακινήτων», η οποία εκμεταλλεύεται ακίνητα με σκοπό το κέρδος.

Το μισθωτήριο συμφωνητικό πληροφορούμαστε ότι αναφέρει ξεκάθαρα πως «η μισθώτρια εταιρεία μπορεί ελεύθερα και απεριόριστα κατά την κρίση της να υπεκμισθώνει όλο το μίσθιο ή μέρος του». Ακόμη, «να επιτρέπει την παραπέρα υπεκμίσθωση του χώρου από υπομισθωτές σε τρίτους», «χωρίς να απαιτείται η συναίνεση της εκμισθώτριας», δηλαδή ακόμη και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του ΟΣΕ και ΓΑΙΟΣΕ. Συνέπεια των μεθοδεύσεων αυτών και των συμφωνηθέντων με την μίσθωση όρων ήταν η κατεδάφιση του κτιρίου.

Κατόπιν των ανωτέρω

Κατόπιν των ανωτέρω

kostas10 είπε...

Α. Ερωτάται ο αρμόδιος κ. Υπουργός

1. Παραδόθηκε, ναι ή όχι, τον Νοέμβριο του 2005 το κτίριο που κατασκευάσθηκε στον χώρο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης με τον ρητό σκοπό της εγκατάστασης σε αυτό των υπηρεσιών του ΟΣΕ;

2. Αν ναι, γιατί δεν εγκαταστάθηκαν σε αυτό οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, όπως είχε προγραμματισθεί εξ αρχής;

3. Ποιο ήταν το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ της ολοκλήρωσης και παράδοσης του εν λόγω κτιρίου και της μίσθωσής του;

4. Ποιο είναι το χρηματικό ποσό που απώλεσε ο ΟΣΕ κατά το ως άνω διάστημα από την μη χρήση ή εκμετάλλευση του κτιρίου, ιδίως υπό την μορφή ενοικίων για την στέγαση των υπηρεσιών του ή υπό την μορφή διαφυγόντων κερδών;

5. Σε ποιο ύψος ανέρχεται η ετήσια δαπάνη του ΟΣΕ για ενοίκια στέγασης των υπηρεσιών του στην Θεσσαλονίκη;

6. Με ποιο σκεπτικό αποφασίσθηκε η μίσθωση του κτιρίου σε ιδιώτες;

7. Για ποιους λόγους κηρύχθηκαν άγονοι οι διαγωνισμοί, που προκηρύχθηκαν για τον σκοπό αυτό;

8. Ποιες εταιρίες ή φυσικά πρόσωπα μετείχαν τόσο στους διαγωνισμούς όσο και στις απ' ευθείας διαπραγματεύσεις; Ειδικότερα πότε συνεστήθησαν και πότε πραγματοποίησαν έναρξη της οικονομικής τους δραστηριότητας τα μετασχόντα στις διαδικασίες νομικά πρόσωπα;

9. Με ποια κριτήρια επελέγη η συγκεκριμένη μισθώτρια εταιρία ανάμεσα στους τέσσερις ενδιαφερομένους, που μετείχαν στην διαδικασία των απ' ευθείας διαπραγματεύσεων;

10. Με ποιο σκεπτικό μία σύμβαση μίσθωσης μπορεί να επιτρέπει στον μισθωτή την κατά την κρίση του κατεδάφιση του μισθίου;

11. Με ποιες διαδικασίες και για ποιους λόγους αποφασίσθηκε η κατεδάφιση του συγκεκριμένου κτιρίου;

Β. Καλείται ο αρμόδιος κ. Υπουργός να καταθέσει κάθε έγγραφο που να τεκμηριώνει τις απαντήσεις του στα ανωτέρω ερωτήματα και ιδίως

1. Έγγραφα στοιχεία που να τεκμηριώνουν το ύψος των δαπανών που πραγματοποιεί ο ΟΣΕ ετησίως από το 2005 έως σήμερα για ενοίκια στέγασης των υπηρεσιών του.

2. Έγγραφα στοιχεία σχετικά με το κόστος κατασκευής του εν λόγω κτιρίου και τυχόν αποδεικτικά παράδοσής του στον ΟΣΕ.

3. Αντίγραφο της σύμβασης μίσθωσης του εν λόγω κτιρίου.



ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ



ΧΡΥΣΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ



ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ



ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΩΤΗΣ



ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ

Related Posts with Thumbnails