Αποτέλεσμα του ναυαγίου ήταν 83 νεκροί και δύο μήνες μετά η αυτοκτονία Σφηνιά
Ο Σημίτης ήταν αυτός που ενίσχυσε και υποστήριξε την Minoan Lines ώστε να κατακτήσει σχεδόν μονοπωλιακή θέση στη ναυτιλία. Έτσι η Μίνοαν λειτουργούσε ανεξέλεγκτα και χωρίς τους ιδιαίτερους και απαραίτητους ελέγχους. Τρεις μέρες πριν το ναυάγιο ο μηχανικός του Σαμίνα, Αντώνης Σορώκος στέλνει γραπτή αναφορά στην εταιρεία, κρίνοντας το πλοίο , αναξιόπλοο. Άσχετα από τις απόψεις μελών του πληρώματος δύο είναι οι εκδοχές του ναυαγίου. Ή το πλοίο είχε μηχανική βλάβη και κανείς δεν έδωσε σημασία ή τη βλάβη την παρουσίασε εκείνη τη στιγμή, λόγω της πλημμελούς συντήρησης. Το πλοίο βυθίστηκε 20 λεπτά μετά την πρόσκρουσή του στις Πόρτες, γιατί δε διέθετε στεγανά, που θα καθυστερούσαν ή θα απέτρεπαν τη βύθισή του. Οι χώροι που έπρεπε να είναι στεγανά είχαν μετατραπεί σε καμπίνες, ενώ τα σωστικά μέσα ήταν ανύπαρκτα. Οι μηχανισμοί του υπουργείου από την άλλη είχαν πραγματοποιήσει πλημμελείς ή εικονικούς ελέγχους αξιοπλοϊας που πολλές φορές συνοδεύονταν και από το αντίστοιχο φιλοδώρημα
ΜΕΔΙΜΝΟΣ
Η υποθεση του Σαμινα
Ακατάλληλα ήταν και τα σωσίβια-Ριζοσπάστης
ΣΑΜΙΝΑ ΕΞΠΡΕΣ
Εξπρές Σάμινα: Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος ναυαγίου
Το ναυάγιο έβγαλε στον αφρό την εφοπλιστική αθλιότητα-Ριζοσπάστης
Πειθαρχικές ποινές για το ναυάγιο του «Εξπρές Σάμινα»
Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009
ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΑΜΙΝΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου