Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Έχουν δικαίωμα οι π ολ ι τι κοι να πηγαινοέρχονται στις συνάξεις της λέσχης β ι λδ ενμ βεργ ;

ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ;

Η Mrs Diamantopoulou και άλλοι τινές απο τον θίασο της ούτω καλουμένης "ελληνικής" "κυβερνήσεως" παραβρέθηκαν στην σύνοδο της γνωστής λέσχης ( μη λέμε ονόματα και μας αναστείλουν πάλι τις ιστοσελίδες) που συνεδριάζει μυστικά απο τον λαουτζίκο .

"Μας κάλεσαν και πήγαμε !" . Τόσο απλά !

Δηλαδή , φαντάσου , έχεις ένα υπάλληλο στο μαγαζί σου και ο ανταγωνιστής σου τον καλεί για δείπνο . Την άλλη μέρα ρωτάς τον υπάλληλο "Τί σου είπε ο ανταγωνιστής μου ; " και σου απαντά "Α, δεν μπορώ να σου πώ . Είναι μυστικό !" .
Τί κάνεις με αυτόν τον υπάλληλο ; Τον απολύεις αμέσως ! Αυτό λέει η κοινή λογική . Αφού συζήτησε κάτι ΜΥΣΤΙΚΟ με τον ανταγωνιστή σου σίγουρα δεν είναι για το καλό σου .

Εμείς εδώ τί κάνουμε ; Τα μέλη του θιάσου "ελληνική κυβέρνησις" πηγαινοέρχονται στις συνεδριάσεις της λέσχης , λογαριασμό δεν δίνουν και εμείς τους κοιτάμε σαν χάνοι !
Δεν βρέθηκε ώς τώρα ένας εισαγγελέας με kohones να τους πεί "Πού πάς κυρά μου ; Ο ελληνικός λαός σε πληρώνει και εσύ πάς και συζητάς μυστικά και δεν δίνεις λογαριασμό στον λαό ( στον εργοδότη σου ) ; ΑΠΟΛΥΕΣΑΙ !"

Υ. Γ. Αν θέλω να γίνω περισσότερο κακός , θα ρωτήσω "Ποιός πλήρωσε κυρά μου το εισητήριο για το αεροπλάνο που σε πήγε στην σύνοδο ; Μήπως πληρώθηκε απο λογαριασμό του υπουργείου ; Και τί χρωστώ εγώ κυρά μου να πληρώνω τις συσκέψεις σου που είναι άσχετες με την υπουργική σου ιδιότητα ; "


ΑΠΟ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails