Τρίτη, 20 Ιουλίου 2010

Απλά μαθηματικά της μίζας και η αφέλεια των υπουργών μας που δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν κατάλαβαν.


Στην ιστορία της εξεταστικής για την Siemens ο ιστορικός του μέλλοντος θα καγχάζει με τους νέο-έλληνες.

Θα γελάει με τους έντιμους βουλευτές μας που εξετάζουν τους υποτιθέμενους ανέντιμους συναδέλφους τους.
Θα γελάει με τους πρώην υπουργούς μας που πράγματι, ακόμα και την ύστατη ώρα, μας θεωρούν αφελείς για να μην πούμε τίποτα άλλο.
Αλλά πάνω απ όλα θα γελάει με μας που ανεχόμαστε αυτό το απίστευτο θέατρο σκιών λες και είμαστε παιδάκια.
Δεν χρειάζονται καταδίκες, διαπόμπευση χρειάζεται για ανικανότητα. Ο πολιτικός δεν...

πάει σπίτι του μόλις τον πιάσεις με το χέρι στο μέλι. Όταν δηλώνει ανίκανος, ανίδεος, απατηθείς, αυτό αρκεί.....


Εν συντομία
Στην εξεταστική της Βουλής για την υπόθεση της Siemens κατέθεσε ο πρώην υπουργό Μεταφορών, Μιχάλης Λιάπης. Αναφερόμενος στις συμβάσεις του ΟΣΕ και την επέκταση του τμήματος του προαστιακού, ο κ. Λιάπης είπε πως εκείνος εμπιστευόταν τις διοικήσεις του Οργανισμού, προσθέτοντας ότι ποτέ δεν του εισηγήθηκαν ακύρωση του διαγωνισμού του προαστιακού. «Τον πρώτο λόγο, τόνισε, σύμφωνα με τον νόμο και σε σχέση με τους διαγωνισμούς τον έχουν οι διοικήσεις των ΔΕΚΟ και όχι ο υπουργός».

Δηλαδή για τον διαγωνισμό “Τρεις γέφυρες – Πειραιάς” του προαστιακού - ο κ. Λιάπης λέει οτι:
ένα έργο που προκηρύχτηκε ως ολυμπιακό και κατεπείγον το 2002 από τον ΟΣΕ επί κ. Βερελή, που κατακυρώθηκε το 2003 χωρίς έκπτωση στον μοναδικό συμμετέχοντα στην κοινοπραξία ΑΚΤΟΡ-ΤΕΡΝΑ-SIEMENS επίσης επί υπουργίας κ. Βερελή, που δεν έγινε επί χρόνια λόγω ενστάσεων, προσφύγων κ.λπ, απο το 2002 μεχρι το 2005,
Υπογράφηκε από τον κ. Γιαννακό, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, που και αυτός και ο κ. Βερελής τίμησαν, το Πάσχα του 2005 επί υπουργίας του κ. Λιάπη, δηλαδή 2 χρόνια μετά την κατοχύρωση και ένα χρόνο μετά τους ολυμπιακούς.

Αλλά επειδή ,
η διοίκηση του ΟΣΕ – ο κ. Γιαννακός δηλαδή – δεν του είπε οτι κάτι τρέχει μ ένα τέτοιο έργο, παρά τις εφημερίδες που βούιζαν, τις προσφυγές κατοίκων και τις ενστάσεις άλλων εταιρειών, παρά την κ. Μπουγάτσου τον έκραζε είτε από την Καθημερινή είτε από την Ελευθεροτυπία, παρά τις καταγγελίες μελών του διοικητικού συμβούλιου του ΟΣΕ, παρά το γεγονός οτι η ΝΔ, αντιπολίτευση το 2003, είχε στην βουλή καταγγείλει την μεθόδευση αυτή, ο κ. Λιάπης δεν βρήκε τίποτα το παράξενο γιατί εμπιστευόταν τις διοικήσεις και δεν καταλαβαίνει τι του προσάπτουν.

Ενας βουλευτής δεν βρέθηκε να έχει πληροφορηθεί οτι στο έργο αυτό το ποσοστό της Siemens ειναι κάτω απο 20%, ίσως και πολύ λιγότερο ;
Oτι το υπόλοιπο 80% των 160 εκ. ευρώ που κατοχυρώθηκαν επί κ. Βερελή και υπογράφηκαν επί κ. Λιάπη, το μοιράζονται οι δυο πιο μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες της χώρας, ο ΑΚΤΩΡ και η ΤΕΡΝΑ, για τις οποίες κάποιες σχέσεις με εκδοτικά συγκροτήματα φημολογούνται.
Αλλά οι βουλευτές της εξεταστικής δεν το παρατήρησαν αυτό και ετοιμάζονται να πάνε ταξιδάκι, να ρωτήσουν την SIEMENS στην Γερμανία, γιατί φυσικά, δεν τους περνά από το μυαλό να καλέσουν στην εξεταστική τους κκ. ΑΚΤΩΡ και ΤΕΡΝΑ, να δούμε τι τέλος πάντων έγινε μ’ αυτό το αιωνίως ολυμπιακό έργο.Ούτε στους Βουλευτές που κάνουν την κάθαρση στη Βουλή, ούτε στους Δημοσιογράφους που την κάνουν στα παράθυρα.

Αντί για αυτό ταλαιπωρούν τους κκ, Λιάπη και Βερελή με ερωτήσεις για ένα έργο όπου η SIEMENS ειναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης,… αλλά δεν το έχουν καταλάβει. Δεν ειναι προφανές οτι κανένα λόγο δεν είχε η SIEMENS να μιζάρει σ ένα τέτοιο έργο ;
Κατά τα άλλα μας φταίνε οι ξένοι…

Που να τρέχετε στη Γερμανία τώρα, ρωτήστε αυτούς που πήραν το έργο, πιο απλό φαίνεται.

Υστερόγραφο: δεν ελπίζουμε σε αναδημοσιεύσεις αλλά αρκετά μ’ αυτήν την εξεταστική απο – παρα - πλάνησης, την βαρεθήκαμε, δεν κάνουν τίποτα, τουλάχιστον μην μας απασχολούν.

Από το Sxolio blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails