Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Ο Τασούλας,η διαγραφή της Ντόρας και τα... Ελληνικά του Παπανδρέου


Η τελευταία πράξη στην προαναγγελθείσα ρήξη μεταξύ του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά και της Ντόρας Μπακογιάννη παίχθηκε χθες στη Βουλή.Από την πλευρά του κ. Σαμαρά επισήμαιναν ότι ήταν εν γνώσει της κ. Μπακογιάννη ποιες θα ήταν οι συνέπειες των πράξεών της, καθώς σε αλλεπάλληλες επικοινωνίες τής είχε διαμηνυθεί μέσω του γενικού γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, του βουλευτή Ιωαννίνων Κώστα Τασούλα, ότι παραβίαση της κομματικής γραμμής στην ψήφιση του νομοσχεδίου θα επέσυρε τη διαγραφή της.....



Θα πρέπει να σημειωθεί τέλος πως ο κ. Τασούλας,ήταν αυτός που ειρωνεύτηκε τον τρόπο ομιλίας του πρωθυπουργού και ανάγκασε τον Γιώργο Παπανδρέου να ξεσπάσει: «Κύριοι, αν θέλετε να αξιολογήσετε τη γλωσσική μου ικανότητα, κάντε το. Είμαι Έλληνας της Διασποράς. Ναι, είμαι! Και είμαι υπερήφανος ότι είμαι Έλληνας της Διασποράς. Ναι κύριοι. Επιτέλους! Αρκετά με αυτό το αστείο! Σεβασμός! Και είμαι Έλληνας της Διασποράς όχι επειδή το επέλεξα. Αλλά επειδή δύο φορές ο πατέρας μου βρέθηκε στην εξορία. Και ο παππούς μου έξι φορές βρέθηκε στη φυλακή και την εξορία από περιστάσεις έκνομες στη χώρα».

από epirusgate.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails