Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Εκτός κυβέρνησης η Άντζελα Γκερέκου

Αποδεκτή έκανε ο πρωθυπουργός την παραίτηση που του υπέβαλλε για λόγους ευθυξίας, η υφυπουργός Πολιτισμού, Αντζελα Γκερέκου μετά τη δημοσιοποίηση των φορολογικών εκκρεμμοτήτων του συζύγου της, Τόλη Βοσκόπουλου. Η παραίτηση της κυρίας Γκερέκου γνωστοποιήθηκε στις 9.15 το βράδυ της Δευτέρας.
Σε δήλωσή της, η Άντζελα Γκερέκου αναφέρει:


«Σημερινά δημοσιεύματα του Τύπου, αναφέρονται σε υπόθεση φορολογικών ζητημάτων του συζύγου μου, η οποία εκκρεμεί δικαστικά από χρόνο πολύ πρότερο της προσωπικής μας γνωριμίας, έως και σήμερα. Δεν θα επιθυμούσα να προχωρήσω σε λεπτομέρειες σχετικά με την υπόθεση αυτή, για την οποία άλλωστε έχουν ήδη γίνει δημόσιες ανακοινώσεις από το σύζυγό μου και τους νομικούς του εκπροσώπους, στις οποίες και παραπέμπω.
Στη μέχρι τώρα πορεία μου στην πολιτική, ποτέ δεν διεκδίκησα την κατοχή του «αλάθητου». Ενδεχομένως να μπορεί κανείς να συμφωνεί ή και να διαφωνεί με τις πολιτικές μου κρίσεις. Δεν θα επιτρέψω όμως σε κανέναν και για τον οποιοδήποτε λόγο, να μου καταλογίσει ατομική ιδιοτέλεια με σκοπό το προσωπικό όφελος. Πολύ δε περισσότερο, δεν θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να επιτρέψω, ειδικά αυτή την εξαιρετικά δύσκολη στιγμή, η υπόθεση αυτή του συζύγου μου, να αποτελέσει τη βάση για γενικευμένες κατηγορίες κατά της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού. Για το λόγο αυτό, υπέβαλα άμεσα την παραίτησή μου.
Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον Πρωθυπουργό, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και για τις θέσεις ευθύνης που μου ανέθεσε και επιθυμώ να διαβεβαιώσω, ότι θα συνεχίζω να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις το έργο της Κυβέρνησης αυτή την κρίσιμη στιγμή. Τέλος, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου, οι οποίοι ξεπερνώντας κάθε μέρα τους εαυτούς τους, με στήριξαν στο δύσκολο έργο της θέσης μου ως Υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού».

ΑΠΟ piazzadelpopolo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails